نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها: تعامل صنعت و مردم به پیشبرد کارها کمک می کند
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
طاها دشتی مطلق

دشتی مطلق با بیان اینکه تعامل صنعت و مردم به پیشبرد کارها کمک می کند گفت: همانگونه که مردم میزبان خوبی برای صنعت بوده اند انتظار می رود صنعت نیز توجه جدی به مسائل زیست محیطی و مشکلات مردم داشته باشند.

طاها دشتی مطلق نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان ها در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، با اشاره به بازدید هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها و نمایندگان استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که به دعوت مدیرعامل این سازمان انجام شده بود گفت: در راستای اهداف مشترک جلسه تاثیر گذار و خوبی میان شورای عالی استان ها و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

وی افزود: بازدید از فازهای پالایشگاهی، موزه تازیخی سیراف در شهرستان کنگان و نشست مشترک مهندس خرمدل با میهمانان جلسه از برنامه های این سفر بود.

دشتی مطلق همچنین از تعامل خوب منطقه ویژه با شهرستان‌های پیرامونی در حوزه مسئولیت اجتماعی به‌ویژه شورای راهبردی پارس جنوبی در ایام سخت کرونایی تشکر کرد.

وی ادامه داد: همانطور که مردم میزبان خوبی برای صنعت بوده‌اند انتظار می رود صنعت نیز در حوزه  تعامل با مردم و توجه به مسائل زیست محیطی، فرهنگی، اجتماعی و... تاکید داشته باشد و این همکاری‌ها دو طرفه باشد.

گفتنی است عسلویه و کنگان در فازهای پالایشگاهی بزرگترین کارگاه تولیدی روباز جهان هستند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی