با حکمی از سوی رئیس شورای عالی استانها: ایرج خرمدل مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان مشاور و عضو شورای توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی شورای عالی استانها منصوب شد
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
ایرج خرمدل

در حکمی از سوی دکتر علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان ها ایرج خرمدل مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را به عنوان مشاور و عضو شورای توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی شورای عالی استان‌ها منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، در حکمی از سوی دکتر علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان ها ایرج خرمدل مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را به عنوان مشاور و عضو شورای توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی شورای عالی استان‌ها منصوب شد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای مهندس ایرج خرمدل

مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

 سلام علیکم

با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور و عضو شورای توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی » منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند منان و پیروی از مکتب انسان ساز اسلام و نصب العین قرار دادن رهنمودهای امام راحل(ره)و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقاءجایگاه شوراهای اسلامی منشاء تحولات، خدمات موثر و مطلوب باشید.

علیرضا احمدی

رئیس شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی