تأکید بر گردشگری مجازی برای تولید درآمد پایدار شهرها و روستاها
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
گردشگری خراسان رضوی

گردشگری مجازی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی استان جهت تولید درآمد پایدار برای شهرها و روستا از سوی اعضای کمیته گردشگری و صنایع دستی شورای اسلامی استان خراسان رضوی مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها در دومین جلسه کمیته گردشگری و صنایع دستی شورای اسلامی استان که با هدف استفاده از ظرفیت فکری، محتوایی و پیشنهادی متخصصین این حوزه برای نخستین بار در دوره پنجم شوراها تشکیل شد، مقرر شد با توجه به شرایط این روزهای کشور در مبارزه با ویروس کرونا و کاهش درآمد شهرداری ها و دهیاری ها از حوزه گردشگری، طرح گردشگری مجازی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی شهرستان های استان خراسان رضوی برای ایام پساکرونا به صورت برنامه های مجازی محور برگزار شود.

در همین راستا مقرر شد تا جشنواره‌ای درون استانی در سه محور معرفی جاذبه های گردشگری دو شهرستان گناباد و طرقبه شاندیز، مسابقه عکاسی و کلیپ های کوتاه برای علاقه‌مندان و شرکت کنندگان در جشنواره جاذبه‌های گردشگری استان خراسان رضوی در فصل پاییز و ارسال یادداشت های کوتاه در خصوص مفاهیم گردشگری به صورت عمومی یا اختصاصی استان خراسان رضوی برگزار شود.

هدف دیگر تشکیل این کمیته شناسایی ابنیه تاریخی شهرستان‌های استان که در حال تخریب بوده و معرفی آنه با کمک ظرفیت مردمی شوراها به دستگاه های متولی در این حوزه است.

پایان خبر/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی