عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی: راه‌اندازی سیستم خوداصلاحی شورای عالی استان‌ها گام بزرگ در راستای کاهش تخلف است
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
مرتضی محمودوند

محمودوند با تشکر از اقدامات موثر شورای عالی استان‌ها در ماه های اخیر برای راه اندازی سامانه ثبت تخلفات گفت: راه‌اندازی سیستم خوداصلاحی شورای عالی استان‌ها یک گام بزرگ در راستای کاهش تخلف و خدمت به مردم است.

مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها ضمن تشکر از عملکرد اعضای شوراها در سال‌های اخیر گفت: شورای عالی استان‌ها به عنوان یک بازوی توانمند در راستای پیشبرد اهداف نظام و خدمت‌گذاری به هم‌میهنان عزیز در راستای اختیارات شوراها عمل می‌کند.

وی با تشکر از علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: راه‌اندازی سامانه ثبت شکایات و تخلفات شورای عالی استان‌ها که منجر به ثبت شکایات شهروندان از متخلفان می‌شود کار بسیار خوبی است.

نماینده مردم خرم‌آباد در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: موضوع اصلی این است که شوراها بتواند در درون خود به مشکلات رسیدگی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پرونده‌هایی در دستگاه قضایی وجود دارد که مربوط به شوراهاست. اکنون این سیستم خود اصلاحی که در شورای عالی استان‌ها راه اندازی شده است یک گام بزرگ برای جلوگیری از تخلف و خدمت به مردم است.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی