نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان ها: خسارت 4 میلیاردی سیل به روستای کهریز/ نیروهای اعزامی شهرداری کرمانشاه هنوز در منطقه خدمت رسانی می کنند
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
سید پیمان موسوی

سید پیمان موسوی گفت: در سیل اخیر هرسین، بیشترین خسارت به روستای کهریز بوده است که از مسئولین خواهشمندیم به مشکلات مردم سیل زده رسیدگی کنند.

سید پیمان موسوی نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به سیل هرسین اظهار داشت: متاسفانه روستایی که کنار هرسین بوده به نام کهریز دچار خسارت شدید شده است.

وی گفت: حدود ۴۰ درصد از منازل روستای کهریز بر اثر سیل زدگی آسیب دیده است. بیشتر آسیب ها متوجه این روستا بوده است. تمام خیابان های هرسین نیز پر از گل و لای شده اند و تردد در آن ها با مشکل مواجه است.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان ها ادامه داد: 100 نفر از نیروهای خدمات شهری و همچنین ماشین آلات آتش نشانی از شهر کرمانشاه جهت کمک به شهرداری هرسین ارسال شده است. همچنان نیروها در آنجا مستقر هستند و در حال امداد رسانی و کمک به این شهر و روستای آسیب دیده هستند.

موسوی با تاکید بر اینکه از مسئولین خواهشمندیم که توجه ویژه‌ای به این شهر و روستا داشته باشند، افزود: از نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درخواست داریم که توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.

به گفته وی؛ دام های زیادی در اطراف هرسین از بین رفته اند. دیروز (جمعه) جلسه مدیریت بحران استان تشکیل جلسه داده اند و خسارات وارد شده فقط به روستای کهریز را حدود ۴ میلیارد تومان برآورد کرده اند.

پایان پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی