نماینده استان کهیگیلویه و بویر احمد در شورای عالی استان ها: بعد از اتمام فصل خشک آتش سوزی های زاگرس فراموش می شود
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
حبیب اله عاملی مقدم

حبیب اله عاملی مقدم گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از امکانات لازم برای مهار آتش سوزی در جنگل های زاگرس محروم است. مسئولین برای تأمین امکانات اقدامات لازم را انجام دهند.

حبیب اله عاملی مقدم نماینده استان کهگیلویه و بویر احمد در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها اظهارداشت: چندین سال است که استان های زاگرس نشین با بحران آتش سوزی مواجه هستند. سه استان کانون اصلی این اتش‌سوزی هستند و اصلی‌ترین آتش‌سوزی‌ها در مناطق خائیز در استان کهگیلویه و بویراحمد رخ می دهد.

وی گفت: متاسفانه افرادی که در بحث آتش سوزی مسئولیتی برعهده دارند بعد از اتمام فصل خشک موضوع آتش سوزی زاگرس را به فراموشی می سپارند.

نماینده استان کهیگیلویه و بویر احمد در شورای عالی استان ها ادامه داد: کشور ما یک کشور خشک است و در بحث آتش سوزی های جنگل مشکل داریم. درخواست می کنم که امکاناتی فراهم کنند که بعد از وقوع آتش سوزی بتوانیم سریعا آتش را مهار و خاموش کنیم.

عاملی مقدم تاکید کرد: به علت نبود امکانات برای مهار آتش سوزی ها شاهد از بین رفتن هکتار هکتار از جنگل های زاگرس هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه از ابتدایی ترین امکانات برای مهار آتش سوزی محروم هستیم. باید مسئولین برای تامین امکانات برای مقابله با آتش سوزی اقدامات لازم را انجام دهند.

پایان پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی