نماینده استان ایلام در شورای عالی استان‌ها: استان ایلام یک بیمارستان مجهز ندارد/ مراجعه بیماران ایلامی به کرمانشاه و تهران برای درمان
دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
حمداله بیگی

بیگی با انتقاد از وضعیت بهداشت و درمان استان ایلام گفت: شهروندان ایلامی برای درمان باید به استان هایی مانند کرمانشاه و تهران مراجعه کنند.

حمدالله بیگی نماینده استان ایلام در شورای عالی استان‌ها، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به وضعیت بهداشتی و بیمارستانی استان ایلام گفت: شهروندان استان ایلام برای کوچک‌ترین کار پزشکی باید به استان‌های دیگر ازجمله کرمانشاه و تهران مراجعه کنند.

وی افزود: حتی بیمارستان‌های مرکز استان‌ها توانایی لازم برای انجام اقدام پزشکی مناسب را ندارند و این جزو مشکلات اصلی مردم ایلام است. مگر می‌شود در یک استان یک بیمارستان مدرن و مجهز وجود نداشته باشد؟

بیگی ادامه داد: در حال حاضر 2 بیمارستان در دست‌ساخت است یکی برای بیماری‌های قلبی و دیگری برای بیماران عمومی؛ اما توجهی به آن‌ها نمی‌شود و هنوز تکمیل نشده است. بیمارستانی هم که در مرکز استان قرار دارد دقیقاً در مرکز شهر جانمایی شده است و این خود باعث مشکلات دیگری از جمله شلوغی و ترافیک می‌شود؛ یعنی اگر یک بیمار اورژانسی بخواهد به‌سرعت خود را به بیمارستان برساند با مشکل مواجه می‌شود و یا اگر کسی با بیماری مزمن روبه‌رو باشد و برای درمان آن نیاز باشد به‌ صورت پیوسته به بیمارستان مراجعه کند در این ترافیک و شلوغی مستهلک می‌شود.

نماینده استان ایلام در شورای عالی استان‌ها از مسئولین درخواست کرد تا تکلیف بیمارستان‌های نیمه‌کاره را مشخص کنند و هر چه سریع‌تر به نتیجه برسانند.

پایان پیام/1

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی