نماینده استان اردبیل در شورای عالی استانها تاکید کرد: تدوین طرح جامع گردشگری بولاقلار | ضرورت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در آب درمانی ها و آب معدنی
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
غلامرضا ضیایی

ضیائی گفت: طرح جامع گردشگری بولاقلار با همکاری شورا، شهرداری، فرمانداری و اداره کل میراث فرهنگی درحال تدوین و تکمیل است.

غلامرضا ضیائی نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با بیان اینکه طرح جامع گردشگری بولاقلار با همکاری شورا، شهرداری، فرمانداری و اداره کل میراث فرهنگی درحال تدوین و تکمیل است اظهارداشت: متاسفانه افزایش بدون کارشناسی و بدون ملاحظه حرایم چشمه ها ورودخانه و انهار کشاورزی مانع جانمایی طرح های گردشگری و سردر گمی سرمایه گذاران بخش خصوصی شده است.

وی گفت: علاوه بر این افزایش حریم و بستر رودخانه اغلاغان نسبت به طرح تفضیلی و جامع شهری که از وسط شهر می گذرد باعث اضرار وآسیب جدی به ساخت و ساز و نیز بیش از 300 خانه مسکونی و بیست هزار متر مربع زمین با کاربری مسکونی را شده است. این مهم به نوعی کم کم تبدیل به مشکل امنیتی برای منطقه خواهد شد. دغدغه و مطالبه به حق و جدی مردم و مسئولان محلی این است که نسبت به تقلیل حریم و بستررودخانه اغلاغان و بازگشت به حرایم اجرا شده قبلی را خواستارند.

 نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان ها با تاکید بر ضرورت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در آب درمانی ها و آب معدنی و...تصریح کرد: هیچ گونه امکانات رفاهی، تغذیه ای و اقامتی برای ماندگاری توریسم در این مناطق دارای آب گرم وجود ندارد.

ضیائی بیان کرد: علاوه بر شهرک تخصصی آب که در منطقه وجود دارد و در زمینه های انواع آب معدنی و نوشیدنی ها فعالیت می کنند و...در سایر مناطق شهرستان نیز این ظرفیت آبی بی نظیر با کیفیت بالا جهت بهره برداری وسرمایه گذاری در این حوزه وجود دارد.ما هم از فرصت استفاده می کنیم و از سرمایه گذاران دعوت می کنیم تا به شهرستان نیر سفر کرده واز نزدیک ظرفیت های سرمایه گذاری را مشاهده کنند.

انتهای پیام/2

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی