نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان‌ها: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام محرم ضروری است
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
محمود امینی

امینی با اشاره به آغاز ماه محرم و شروع مراسم‌های عزاداری حسینی گفت: مردم باید تلاش کنند در تجمعات شرکت نکنند و در صورت شرکت به‌صورت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را برای جلوگیری از شیوع کرونا رعایت کنند.

 

محمود امینی نماینده استان خراسان جنوبی در شوری عالی استان‌ها، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به آخرین وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه استان خراسان جنوبی از اوج همه­گیری کرونا فاصله گرفته و تااندازه‌ای میزان ابتلا کاهش‌یافته است. البته این کاهش به معنای آن نیست که وضعیت استان وضعیت مطلوبی باشد.

 

نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان‌ها ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان و دست‌اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا از مردم خواست تا نسبت به رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

 

وی ادامه داد: با توجه به شروع ایام محرم لازم است مردم عزیز ایران اولا از تجمعات به هر شکلی اجتناب کنند و در صورت برگزاری عزاداری تلاش کنند که در معرض ابتلا به ویروس قرار نگیرند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از افزایش همه‌گیری ویروس کرونا جلوگیری کنند.

پایان پیام/1

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی