«آستانه نو» شهر جدید فریدونكنار می‌شود
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

عضو شورای اداری فریدونکنار از موافقت وزیر کشور برای ایجاد شهر جدید آستانه نو در این شهرستان خبر داد.

عضو شورای اداری فریدونکنار از موافقت وزیر کشور برای ایجاد شهر جدید آستانه نو در این شهرستان خبر داد.
 ولی فضلی‌مقصودی گفت: درآمد اصلی و منبع امرار معاش مردم منطقه از کشاورزی در کاشت و برداشت برنج است که البته شهرت خاصی دارد و ذائقه همگان با این برنج محلی آشنا است.
وی با بیان اینکه برای ارتقای کمیت و کیفیت محصول و افزایش سطح درآمدها گام برمی‌داریم، اظهار داشت: برگزاری چندین جلسه با مدیر جهاد کشاورزی و دهیاران و اعضای شورای بخش به منظور شناسایی نیازهای کشاورزان و اولویت‌بندی آنها از دیگر فعالیت‌ها در بخش دهفری بوده است.
به گفته عضو شورای اداری فریدونکنار سد سردهنه تقسیم آب پنج روستا شامل روستاهای شیرمحله، کاردگر محله، نوایی محله علیا و سفلی، کوچک بیشه محله احداث شده است.
وی ادامه داد: جلسات خدمات کشاورزی به منظور اتخاذ تصمیم برای توزیع عادلانه کود شیمیایی و سموم دفع آفات در سال زراعی 92 اجرا شد که امسال مشکل خاصی در توزیع کود شیمیایی و سموم دفع آفات نداشته باشیم.
این عضو شورای اداری شهرستان فریدونکنار خاطر نشان کرد: برای ایجاد شهر آستانه نو که از تجمیع سه روستای شیرمحله، کاردگرمحله و بنه کنار تشکیل می‌شود، طرح توجیهی تعریف شهر است.
وی بیان داشت: این طرح به تقسیمات استان ارائه شده و مورد تایید وزیر کشور قرار گرفت که در حال حاضر در سیر مراحل پایانی است.
منبع:خبرگزاری فارس

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی