یادداشت/ سینا ساریخانی؛ نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها نمایندگان منتخب و مسئولان باید قدر این مردم شریف را بدانند
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
ساریخانی

سینا ساریخانی؛ نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر، گفت: نمایندگان منتخب و مسئولان باید قدر این مردم شریف را بدانند، مردمی که در شرایط سخت و دشوار اقتصادی، معیشتی و اجتماعی نظام و کشورشان را تنها نمی‌گذارند. افتخار خدمت به این مردم نجیب افتخار و فرصت بزرگی است که نصیب هرکس نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، متن این یادداشت بدین شرح است:

اکنون که به فضل الهی انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگیر و آگاهانه مردم عزیزمان در امنیت و سلامت کامل به پایان رسید، وظیفه خود می‌دانم تشکر صمیمانه خود را از حضور پرشور مردم شریف و هوشیار ایران اسلامی، به خصوص استان فارس و نیز کسانی که در ترغیب مردم به این وظیفه نقش آفریدند تشکر کنم.

همچنین از تمامی مسئولین ذی ربط اعم از هيأت ‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی، سپاه و بسیج، مدیران و کارمندان ادارات، اصحاب رسانه و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها و از همه‌ی جریانهای سیاسی که با احساس مسئولیت در این آزمون عظيم شرکت کرده‌اند و با تلاش جهادی، بار این مسئولیت قانونی را بر دوش کشیدند و با صداقت و دلسوزی آراء مردم را صیانت نمودند و زمینه ساز برگزاری چنین انتخابات گسترده‌ و سالمی بودند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

ضمن تبریک صمیمانه و آرزوی موفقیت به منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، امید است که بهترین نتیجه را در پاسخ به اعتماد مردم در حوزه انتخابیه خود به ارمغان بیاورید. بی‌شک آنچه باعث سرافرازی و سربلندی می‌شود خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است. نمایندگان منتخب و مسئولان باید قدر این مردم شریف را بدانند، مردمی که در شرایط سخت و دشوار اقتصادی، معیشتی و اجتماعی نظام و کشورشان را تنها نمی‌گذارند. افتخار خدمت به این مردم نجیب افتخار و فرصت بزرگی است که نصیب هرکس نخواهد شد.

امیدواریم به شکرانه این حضور، همکاری و تعامل مسئولین با يکديگر در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی بیشتر باشد و زمینه مشارکت مردم را در ادامه امور جاری کشور فراهم شود.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی