رئیس شورای اسلامی استان خراسان جنوبی: شوراها زبان گویای مردم در کنار مسئولان هستند
يکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
روز ملی شوراها

ملکی یکی از مسائل مهم و ارزشمند در تعالی زندگی اجتماعی، همفکری و مشورت دانست و گفت: دین مبین اسلام به این امر مقدس جایگاه ویژه‌ای بخشیده و بر اهمیّت آن تأکید نموده و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، محمدعلی ملکی رئیس شورای اسلامی استان خراسان جنوبی در پیامی روز شوراها را به آحاد شورائیان سراسر کشور علی الخصوص اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:  

بسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وأَمرُهُم شورىٰ بَینَهُم

شوراهای اسلامی به عنوان نهادی مردمی، زبان گویای آنان در کنار مسئولان محسوب شده و یقیناً خدمت بی منت به ملّت مکتبی و همیشه در صحنه، از مهم ترین وظایف کسانی است که با رأی و اعتماد مردم در چنین جایگاهی انجام وظیفه می‌نمایند.

یکی از مسائل مهم و ارزشمند در تعالی زندگی اجتماعی، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به این امر مقدس جایگاه ویژه ای بخشیده و بر اهمیّت آن تأکید نموده و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است.

با احترام فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس شوراهای اسلامی را به اعضاء شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق آن‌ها در راستای انجام رسالت سترگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف استان خراسان جنوبی را از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

پایان یپام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی