نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها: شهرستان‌های جنوبی کرمان از نظر سرانه و امکانات ورزشی وضعیت مناسبی ندارند
شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
خارایی

خارایی با تبریک قهرمانی تیم فوتبال بانوان خاتون بم کرمان و تیم والیبال مردان فولاد سیرجان در لیگ برتر، گفت: از وزیر محترم ورزش درخواست دارم تا در سفر به جنوب کرمان از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودها قرار بگیرد و اقدامات مورد نیاز را انجام دهد. متأسفانه از نظر سرانه و امکانات ورزشی، شهرستان‌های جنوبی کرمان وضعیت مناسبی ندارند.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب این استان در حوزه ورزش گفت: در چند روز گذشته تیم فوتبال بانوان خاتون بم کرمان، قهرمان لیگ برتر شد و تیم والیبال مردان فولاد سیرجان نیز قهرمان لیگ برتر والیبال ایران شد که جا دارد این افتخارات را به مردم خوب استان کرمان تبریک بگویم.

وی افزود: این قهرمانی‌ها نشان از پتانسیل بالای کرمان در ورزش می‌دهد اما این توقع وجود دارد که حمایت‌های دولت از ورزش استان به ویژه در جنوب استان، گسترش یابد. برای مثال در مسابقات فوتسال جام رمضان در قلعه‌گنج‌ ازدحام تماشاگران به حدی بود که گاهی بازی‌ها متوقف می‌شد.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: این موضوع نشان از علاقه مردم به ورزش دارد اما از سوی دیگر نشان‌دهنده این است که شهرستان قلعه‌گنج، یک سالن ورزشی استاندارد و در شأن ندارد. متاسفانه کمک به پروژه‌های ورزشی قلعه‌گنج و جازموریان، سال‌هاست که به بوته فراموشی سپرده شده است.

خارایی خاطرنشان کرد: از وزیر محترم ورزش درخواست دارم تا در سفر به جنوب کرمان از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودها قرار بگیرد و اقدامات مورد نیاز را انجام دهد. متأسفانه از نظر سرانه و امکانات ورزشی، شهرستان‌های جنوبی کرمان وضعیت مناسبی ندارند.

وی در پایان، اظهار داشت: قلعه‌گنج، ۶ ماه است که شهردار ندارد و امورات به خوبی پیش نمی‌رود و کارهای مردم مختل شده است. از وزارت کشور درخواست دارم به این موضوع ورود کند و این مسئله را مدیریت کند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی