نماینده شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری: رسیدگی و به روز کردن ماشین آلات ترمینال لردگان ضروری است
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
حسین پور

عطاءالله حسین پورآقایی گفت: کمک به شهرداری‌ها جهت شناسائی و معرفی محله های بافت فرسوده و ناکارآمد به منظور استفاده تسهیلات و خدمات دولت در بهسازی چنین محلاتی و راه اندازی سامانه یا امکانی جهت استعلام و شناسائی اراضی ملی قبل از صدور پروانه ساخت یا شروع به ساخت در شهرداری ها مورد تقاضا می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، عطاءالله حسین پورآقایی، نماینده شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و نایب رییس شورا در نوزدهمین اجلاس شورا خاطر نشان کرد: آسفالت و خط کشی جاده های دسترسی  شهر لردگان تا میلاس, سردشت و بخش رودشت باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم پایان کار تونل چارطاق ، افزود: با توجه به اینکه اعتبارات لازم برای این پروژه تخصیص داده شده، سریعتر بهره برداری  گردد.

حسین پور رسیدگی و به روز نمودن ماشین آلات ترمینال لردگان را مطرح و وضعیت نابسامان و خطرناک ماشین های فعلی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به لزوم شناسائی و معرفی اراضی ملی در شهرستان لردگان ، تصریح کرد: برگزاری جلسات با شهرداری ها جهت تعیین تکلیف یا برنامه ریزی برای استفاده اراضی مذکور بسیار راهگشاست چراکه واگذاری اراضی ملی به شهرداری های تازه تأسیس مانند شهرداری سردشت و منج جهت ایجاد فضای سبز یا بوستان و ارائه زمین برای ساماندهی قبرستان های سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

 حسین پور گفت: کمک به شهرداری‌ها جهت شناسائی و معرفی محله های بافت فرسوده و ناکارآمد به منظور استفاده تسهیلات و خدمات دولت در بهسازی چنین محلاتی و  راه اندازی سامانه یا امکانی جهت استعلام و شناسائی اراضی ملی قبل از صدور پروانه ساخت یا شروع به ساخت در شهرداری ها مورد تقاضا می باشد.

وی تأکید کرد: جلسات مشترک و متعددی با سازمان نظام مهندسی و شهرداری ها جهت ایجاد یک دستورالعمل واحده در حوزه های مشترک و مرتبط این سه سازمان و نهاد با همدیگر برگزار و وحدت رویه ای ابلاغ شود.

حسین پور احداث کمربندی ضلع جنوبی شهر سردشت را ضروری دانست و افزود: کمربندی جهت برقراری ارتباط روستاهای پائین دست بخش رودشت و سد خرسان ۳ با در نظر گرفتن ظرفیت پائین ترافیکی بلوار اصلی شهر سردشت می باشد و در طرح هادی شهری نیز پیش بینی شده و از طرفی بلوار اصلی شهر سردشت و یا مشارکت در ساخت و تکمیل بلوار اصلی شهر سردشت به طول ۳کیلومتر جهت تردد ماشین آلات فوق سنگین مورد استفاده قرار می گیرد پیشنهاد می شود در صورت عدم احداث کمربندی با توجه به اینکه زیر سازی جاده فوق را شهرداری انجام می دهد مساعدت بمنظور آسفالت روکش جاده به عمل آید.
پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی