دولت سیزدهم توجه بیشتری به شهرستان بن داشته باشد
سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
بهارلو

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: انتظار می‌رود در مدت فعالیت دولت سیزدهم توجه بیشتری به شهرستان بن به‌عنوان یکی از مناطق کم‌برخوردار و کمترتوسعه‌یافته کشور در این استان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، محمود بهارلویی در سیزدهمین اجلاس شورای استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار کرد: انتظار می‌رود در مدت فعالیت دولت سیزدهم توجه بیشتری به شهرستان بن به‌عنوان یکی از مناطق کم‌برخوردار و کمترتوسعه‌یافته کشور شود.

وی افزود: اختصاص ادوات، تجهیزات و ماشین‌آلات به شهرداری یان‌چشمه از مهمترین خواسته‌های اهالی این شهر به‌شمار می‌رود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: راه‌اندازی مجتمع گلخانه‌ای یان‌چشمه شهرستان بن نیز نقش مستقیم و اثرگذار در تسریع روند توسعه منطقه ایفا می‌کند.

وی بابیان اینکه نتیجه اقدامات برای بهره‌برداری شهرک شیدا و جذب سرمایه‌گذار برای عملیاتی شدن این طرح باید از سوی متولیان امر به مردم اطلاع‌رسانی شود، گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال‌وبختیاری ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت سالن ورزشی خیرساز در شهر یان‌چشمه اختصاص داده است.

تکمیل فاضلاب شهرستان بن و اختصاص اعتبار برای فاضلاب شهرهای وردنجان و یان‌چشمه ضروری است

بهارلویی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهرستان بن در جلسات شورای تأمین این شهرستان و یک نفر از اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در جلسات شورای تأمین استان حاضر شوند و در صورت صلاحدید، حق رأی نیز داشته باشد، چراکه حق مردم است اما گاهی مشاهده می‌شود که حق دولت به حق مردم ارجحیت داده شده است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر لزوم تکمیل فاضلاب این شهر و اختصاص اعتبار برای فاضلاب شهرهای وردنجان و یان‌چشمه گفت: نبود اجرای دقیق و مسائل کارشناسانه در این پروژه، مشکلات اجتماعی بسیاری را برای شهر بن ایجاد کرده است و با توجه به اینکه شهرها و روستاهای بخش مرکزی و شیدا نیاز مبرم به بیمارستان شبانه‌روزی در این شهرستان دارند، اختصاص بودجه برای احداث آن ضروری است.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی