نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها: شوراها با کمترین امکانات و هزینه، بالاترین سطح بهره‌وری را داشته اند
شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
فلاح

فلاح گفت: آنچه در این چند دوره شاهد بودیم این است که فعالیت شوراها با کمترین امکانات و هزینه، بیشترین و بالاترین سطح بهره‌وری را شهر و روستاها داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، محمدرضا فلاح نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها، با بیان اینکه یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تجلی مردم‌سالاری دینی در کشور است که در شوراهای اسلامی شهر و روستا نمود پیدا کرد و سرنوشت مردم به دست خود آن‌ها سپرده شد، اظهار کرد: فلسفه وجودی شوراها خدمت به مردم و خدمت به شهر و روستا است که تجلی آن در شوراها بروز پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه با تشکیل شوراها، خودمحوری، استبداد و خودرأی بودن در اداره شهر و روستاها برچیده شد، افزود: شوراها مظهر مشورت، همدلی و همگامی مردم و دخیل بودن آن‌ها در سرنوشت خود در اداره شهر و روستاها هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نهاد شورا اکنون جوانی خود را پشت سر می‌گذارد زیرا حدود ۲۲ سال از تشکیل شورای اسلامی می‌گذرد.

فلاح خاطرنشان کرد: در شوراهای اسلامی شهرها تمام فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی حاکی از دخالت مردم در سرنوشت خودشان است و در حال حاضر بهترین پروژه‌ها در سطح شهر برخاسته از نیازهای شهر و شهروندان در حال اجرا است که شوراها به عنوان نماینده مردم آن احصا کرده‌اند.

وی گفت: آنچه در این چند دوره شاهد بودیم این است که فعالیت شوراها با کمترین امکانات و هزینه، بیشترین و بالاترین سطح بهره‌وری را شهر و روستاها داشته است.

عضو شورای عالی استان ها تاکید کرد: شوراها توانسته‌اند کمک بسیاری به دولت کنند و بازوان محکمی برای حاکمیت باشند، اگر دولت بخواهد بعضی از مشکلات خود را در ابعاد و عرصه‌های مختلف از جمله ابعاد اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم برطرف کند، باید از ظرفیت عظیم شوراها استفاده کند.

۱۲:۲۰

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی