نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها: شهرداری اصفهان میزبانی شایسته‌ای از مسافران انجام داد
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
فلاح

فلاح با بیان اینکه شهرداری اصفهان نوروز امسال نهایت تلاش خود را برای میزبانی شایسته از مسافران انجام داد گفت: این اقدامات به‌ویژه در حوزه زیباسازی، کاشت گل و در مجموع نونوار شدن شهر محسوس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها محمدرضا فلاح در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به پذیرایی گردشگران در نوروز 1402 عنوان کرد: اصفهان یکی از شهرهای دیدنی و تاریخی جهان است که در سال با فرارسیدن عید باستانی نوروز مقصد سفر بسیاری از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است.

وی افزود: در کنار جاذبه‌های تاریخی شهر اصفهان از جمله پل‌ها و اماکن تاریخی که برای هر مسافر و بیننده لذت‌بخش بوده، مدیریت شهری تلاش کرده است تا در ایام نوروز صحنه‌ها و جلوه‌های زیبایی را خلق کند که برای مسافران و بینندگان چشم‌نواز باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تقارن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان گفت: با تردد در سطح اصفهان متوجه خواهیم شد، شهرداری این کلان‌شهر نوروز امسال نهایت تلاش خود را برای میزبانی شایسته از مسافران انجام داد که این اقدامات به‌ویژه در حوزه زیباسازی، کاشت گل و در مجموع نونوار شدن شهر محسوس است.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه مجموعه باغ فدک تنها یکی از عرصه‌هایی است که به همت شهرداری اصفهان برای رفاه حال مسافران به بهترین شکل فراهم شده است، تصریح کرد: منطقه زیبای ناژوان و کوه صفه از دیگر بخش‌های شهر اصفهان است که به همت شهرداری برای پذیرایی شایسته از مسافران فراهم شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: در ایام نوروز مردم اصفهان حق میهمان‌نوازی را نسبت به مسافران و گردشگران به‌خوبی ادا کردند و مسافران نیز با رعایت نظم، نظافت و شئونات اسلامی حق میزبان را به‌جا آوردند که جای قدردانی دارد.

پایان پیام/

شبکه های اجتماعی