سخنگوی کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها: طرح تشکیل کمیته نظارت و بازرسی و کمیته ارزیابی شورای عالی استان‌ها تصویب شد
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
کمیسیون حقوقی

باقری با اشاره به تصویب طرح تشکیل دو کمیته در شورای عالی استان‌ها گفت: طرح تشکیل کمیته نظارت و بازرسی و کمیته ارزیابی شورای عالی استان‌ها با محوریت کمیسیون حقوقی و نظارت و عضویت سایر کمیسیون‌های هشتگانه شورای عالی استان‌ها تصویب شد.

محمد یعقوب باقری سخنگوی کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها گفت: یازدهمین جلسه کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها به ریاست سید رضا قریشی برگزار شد.

وی افزود: تشکیل کمیته نظارت و بازرسی و کمیته ارزیابی شورای عالی استان‌ها با محوریت کمیسیون حقوقی و نظارت و عضویت سایر کمیسیون‌های هشتگانه شورای عالی استان‌ها از مهمترین مباحثی بود که در این کمیسیون مطرح و تصویب شد.

باقری با بیان اینکه اینجانب مسئول تشکیل کمیته‌ها شدم اضافه کرد: این کمیته‌ها به منظور نظارت و بازرسی از شوراها در راستای جلوگیری از شکل گیری فساد و همچنین ارزیابی عملکرد شوراها تشکیل‌ می‌شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها ادامه داد: همچنین دعوت از مسئولان قوه قضائیه و مسئولان حقوقی دولت و مجلس به جلسات کمیسیون حقوقی و نظارت و صحن شورای عالی استان‌ها مسئله دیگری بود که مطرح شد و مورد تصویب اعضای این کمیسیون قرار گرفت.

وی اظهار کرد: همچنین طرح الحاق یک بند به ماده ۶ و ماده ۷ قانون راجع به تعیین وظایف و تشکیلات شورای امنیت کشور بود که از سوی شورای استان چهارمحال و بختیاری ارائه شده بود و پیشنهاد می‌کرد رئیس شورای استان در شورای تامین استان و رئیس شورای شهرستان در شورای تامین شهرستان حضور داشته باشند که از سوی کمیسیون تصویب شد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی