نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها خبر داد: کمک 15 میلیارد تومانی شورای شهر تهران به زلزله زدگان خوی
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
سلیمان زاده

سلیمان زاده ضمن اعلام خبر کمک 15 میلیارد تومان شورای شهر تهران به زلزله زدگان خوی گفت: اعضای این شورا بخشی از حقوق خود را نیز برای کمک به زلزله زدگان اهدا کردند.

ایرج سلیمان زاده نماینده استان آذربایجان غربی و سخنگوی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها از کمک 15 میلیارد تومانی شورای شهر تهران برای بازسازی خانه‌های مسکونی زلزله زدگان خوی خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: با تلاش امدادگران و پیگیری شوراهای استان آذربایجان غربی روند رسیدگی به مناطق زلزله زده ادامه دارد و به مرحله آواربرداری رسیده است و در همین راستا شورای شهر تهران مبلغ 15 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در ساخت و بهسازی مسکن در شهرستان خوی تخصیص داده است.

سلیمان زاده افزود: همچنین اعضای شورای شهر تهران بخشی از حقوق خود را برای کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی تقدیم کردند.

نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها ضمن قدردانی از اعضای شورای شهر تهران عنوان کرد: این حرکت اعضای شورای شهر تهران‌ می‌تواند الگویی برای سایر شورائیان و حتی دستگاه‌های دیگر باشد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که مردم از چه راهی‌ می‌توانند کمک‌های خود را به زلزله زدگان خوی برسانند گفت: بهترین و مطمئن ترین راه برای کمک به زلزله زدگان نهادهای امداد رسان مانند هلال احمر است.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها افزود: در همین راستا شهرداری خوی نیز برای کانالیزه کردن کمک‌های مردمی حساب سپرده‌‌ای با شماره 0105629170008 اعلام کرده است که هم میهنان و نهادها می‌توانند مبالغ کمک و هدایای خود را به این شماره حساب واریز کنند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی