سروری: شهرداری تهران، امکان تحقق بودجه 1402 را دارد
سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
سروری

سروری گفت: بودجه 1402 تحقق‌پذیر است و روند خوبی که دارد نشان می‌دهد اشراف بیشتری بر برنامه‌ها پیدا کرده است. دولت نیز اقدامات تعاملی بیش‌تری با شهرداری تهران خواهد داشت. روند مثبتی را به‌ویژه در حوزه حمل و نقل ارزیابی می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها و نایب رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره کلیت بودجه 1402 شهرداری تهران، اظهار کرد: لایحه بودجه را به تازگی تحویل گرفتیم و در حال بررسی آن هستیم. بودجه امسال ساختار و تدوین خوبی دارد.

وی در خصوص تحقق‌پذیری بودجه 1402 افزود: شهرداری امسال نشان داد امکان تحقق بودجه طبق برنامه‌ریزی‌ها را دارد. در گذشته می‌گفتند که شهرداری نمی‌تواند رقم بودجه را تامین کند اما اینگونه نبود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: صد در صد بودجه 1401 تامین می‌شود و می‌توان در مرز 60 هزار میلیاردی بودجه 1401 قرار گرفت؛ در صورتی که میزان بودجه 50 هزار میلیارد بوده است.

سروری با اشاره به دور از ذهن نبودن پیشنهاد بودجه امسال به مبلغ 78 هزار میلیارد تومان اظهار کرد: شهرداری نسبت به سال گذشته بهتر می‌تواند بودجه را تحقق ببخشد و اقدامات مناسب را در این زمینه انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اکنون شهرداری توانست بودجه 1401 را تامین کند و در حال حاضر هم رقم متفاوتی برای سال آینده ارائه نکرده است.

رئیس شورای عالی استان ها تصریح کرد: بودجه 1402 تحقق‌پذیر است و روند خوبی که دارد نشان می‌دهد اشراف بیشتری بر برنامه‌ها پیدا کرده است. دولت نیز اقدامات تعاملی بیش‌تری با شهرداری تهران خواهد داشت. روند مثبتی را به‌ویژه در حوزه حمل و نقل ارزیابی می‌کنم.

به گفته وی، تحقق بودجه در حوزه حمل و نقل شامل مترو، اتوبوس، ون و تاکسی و... برای سال آینده امکان‌پذیر است.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی