نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان ها خبر داد: احداث کانون ورزشی ویژه بانوان در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
جراره

جراره گفت: باید اهمیت ویژه‌ای برای ورزش زنان قائل باشیم و باید زیرساخت‌های لازم و شرایط محیطی را برای این قشر از جامعه فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، فاطمه جراره نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان ها و رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از احداث کانون ورزشی ویژه بانوان در شهرک پیامبر اعظم(ص) این کلانشهر خبر داد و گفت: تأکید مدیریت شهری ششم این کلان‌شهر بر این است که بتوانند موضوع ورزش به‌ویژه ورزش همگانی را در اولویت کار خود قرار دهند.

 جراره اظهار کرد: در این شهرک شهید گمنامی آرمیده است که مزار این شهید والامقام شرایط معنوی ویژه‌ای را به وجود آورده است.

وی افزود: همه باید کمک کنیم تا بتوانیم مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم را به نحو احسن انجام دهیم و زیرساخت‌های ورزشی را برای شهروندان فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تاکید مدیریت شهری ششم این کلان‌شهر بر این است که بتواند موضوع ورزش به‌ویژه ورزش همگانی را در اولویت کار خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: سعی کردیم با مسئولیتی که در این زمینه داریم و با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت حاضر در این همایش پیاده‌روی بانوان هستند، اهمیت ویژه‌ای برای ورزش زنان قائل باشیم و باید زیرساخت‌های لازم و شرایط محیطی را برای این قشر از جامعه فراهم کنیم.

نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان ها اضافه کرد: کانون ورزشی ویژه بانوان در شهرک پیامبر اعظم (ص) را سال آینده احداث خواهیم کرد تا بانوان این شهرک بتوانند در یک محیط مناسب ورزش کنند.

جراره ادامه داد: از بانوان تقاضا دارم که ورزش را جزو برنامه اولویت‌دار و اصلی خود قرار دهند، زیرا موضوع ورزش می‌تواند سرزندگی، سلامت، نشاط و شادابی را به همراه داشته باشد. اگر مادر خانواده ورزشکار باشد، بی‌شک می‌تواند تمام اعضای خانواده را به ورزش علاقه‌مند کند.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت بالای ساکن در شهرک پیامبر اعظم (ص) می‌توانیم این شهرک را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین محلات شهر بندرعباس معرفی کنیم، چرا که جمعیت آن از بعضی شهرهای استان هرمزگان نیز بیشتر است و باید مسئولان نگاه ویژه‌ای به این شهرک داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات این شهرک، اداره ورزش‌وجوانان و سازمان آموزش‌وپرورش باید نگاه خاصی به این محله داشته باشند، اداره ورزش‌وجوانان می‌تواند مجتمع ورزشی در رشته‌های مختلف را در این شهرک راه‌اندازی کند.

وی با بیان اینکه موضوع حمل‌ونقل این محله نیز با مشکل مواجه است، افزود: موضوع آموزش و برگزاری کلاس‌های آموزشی از دیگر مشکلات شهرک پیامبر اعظم (ص) است، لذا از صنایع می‌خواهیم پای کار بیایند و با مسئولیت اجتماعی خود در قبال شهروندان، نسبت به محلات خاص بندرعباس نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

جراره خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر بندرعباس موضوعات و برنامه‌های مربوط به پیامبر اعظم (ص) را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و در این زمینه همه همکاران برای فراهم کردن محیط‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی تا حد امکان تلاش می‌کنند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی