نماینده استان قزوین در شورای عالی استان ها: توسعه حمل و نقل عمومی در قزوین، معضل آلودگی هوا را کاهش می دهد
سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
خمسه

خمسه گفت: برای حل مشکل آلودگی هوا مسئولان باید نگاه و توجه ویژه به موضوع حمل و نقل عمومی داشته باشند برای مثال موضوع مترو که از مطالبات قدیمی مردم استان است که تا هشتگرد آمده است اما به استان قزوین نیامده که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

هادی خمسه نماینده استان قزوین در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به آلودگی هوای مدت اخیر در استان قزوین، گفت: به دلیل حالت گلخانه‌ای که برای قزوین ایجاد شده بود، شاهد آلودگی هوا در قزوین و شهرهای اطراف بودیم.

وی افزود: علاوه بر آلودگی، سرما و برف هم با توجه به کوهستانی بودن بخشی از استان، باعث مشکلاتی برای مردم به ویژه در جنوب استان، شد و عبور و مرور در راه‌ها مختل شد که البته جا دارد از مدیریت بحران و راهداری استان به دلیل عملکرد مناسبشان، تقدیر می‌کنم.

عضو شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: برای حل مشکل آلودگی هوا مسئولان باید نگاه و توجه ویژه به موضوع حمل و نقل عمومی داشته باشند برای مثال موضوع مترو که از مطالبات قدیمی مردم استان است که تا هشتگرد آمده است اما به استان قزوین نیامده که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

خمسه ادامه داد: توسعه ناوگان اتوبوسرانی و بی آر تی در قزوین ناقص مانده و نیاز است که هر چه سریع‌تر عملیاتی شود تا در طولانی مدت و با توسعه حمل و نقل عمومی، شاهد کاهش آلودگی هوا باشیم.

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی