چراغ‌پور تاکید کرد: لزوم نظارت بر مدیریت سالن‌های ورزشی شهرکرد
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
بب

رئیس کمیسیون عمران و زیر بنایی شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نظارت بیشتر بر مدیریت سالن‌های ورزشی شهرکرد ضرورت دارد، گفت: مناسب‌سازی و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی سالن‌های ورزشی شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها ، فرشاد چراغ‌پور امروز _پنجشنبه بیست‌ودوم دی_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی شهردار، مدیران خدمات‌شهری، اکیپ‌های خدماتی و اجرایی شهرداری در برف‌روبی، نمک‌پاشی و گره‌گشایی از معابر و خیابان‌های شهرکرد، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که رحمت بی‌پایان را بر ما ارزانی داشت و بار دیگر نعمت بارش برف را بر ما روزی کرد در این میان تلاش شبانه روزی و بی‌وقفه عوامل شهرداری شهرکرد در خدمت‌رسانی به شهروندان نمودی صد چندان یافت.

وی افزود: شهروندان در گوشه و کنار شهر در پاکسازی محل زندگی خود از برف نقش داشتند که این خود کمک بزرگی به کارکنان خدمات شهری در پاکسازی معابر بود.

رئیس کمیسیون عمران و زیر بنایی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: جهت کنترل جوانان و دانش‌آموزان و ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه پیشنهاد می‌شود بلیت نیم‌بهای ورزشگاه‌ها و استخرهای شنا به جوانان اختصاص داده شود تا اوقات فراغت آن‌ها در فضایی سالم و به دور از هیجان‌های مخرب سپری شود.

وی با بیان اینکه نظارت بیشتر بر مدیریت سالن‌های ورزشی شهرکرد ضرورت دارد، گفت: مناسب‌سازی و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی سالن‌های ورزشی شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران و زیر بنایی شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر برگزاری کلاس‌های مشاوره و تربیتی برای معلمان و دانش‌آموزان، گفت: برگزاری مسابقات آزاد اهداف پروازی جهت اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری نیز پیشنهاد می‌شود.

وی اظهار کرد: نبود کاداستر زمین‌های کشاورزی به صورت کامل، نبود بهره‌وری آب و خاک، نبود تجهیزات اراضی به سیستم‌های نوین آبیاری، نبود تعادل و نوبتی بودن کشت و یکپارچه نبودن زمین‌ها از عمده مطالبات کشاورزان شهرستان شهرکرد است.

چراغ‌پور افزود: بی‌توجهی به کشت علمی، آب‌بر بودن محصول ذرت و کشت سنتی و نبود تعاونی جهت تقویت اقتصاد کشاورزان مشکلاتی را به وجود آورده است.

نماینده شوراهای شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اولویت مشکلات حوزه مدیریت بحران تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌های دفع مخاطرات طبیعی، اختصاص تجهیزات مناسب در این زمینه و جذب بودجه مورد نیاز و عزم جدی در اجرای پروتکل‌های مربوطه باید در دستور کار قرار گیرد، همچنین رسیدگی به مشکل آب شرب مردم شهرکرد از ضروریات است.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی