نماینده بروجن در شورای استان چهارمحال و بختیاری: از نخبگان شهرستان بروجن برای پست‌های مدیریتی استانی بیشتر استفاده شود
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
صفیان

صفیان تصریح کرد: پیشنهاد می گردد از نخبگان شهرستان بروجن برای پست‌های مدیریتی استانی بیشتر استفاده شود که هم صاحب نظرند و هم ولایی.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، عبدالله صفیان نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان در جلسه نشست با استاندار خاطرنشان کرد: دولت ما انقلابی است و استاندار نماینده ریاست جمهوری در استان است لذا انتظار داریم ارتباط استاندار با مردم و شوراها بیشتر باشد تا مشکلاتی را که مردم با آنها دست و پنجه نرم می کنند، از نزدیک لمس کند.

وی افزود: در زمان‌های گذشته نه چندان دور شهر بروجن را یونان کوچک نامیدند ولی اکنون به شهر نخبگان معروف است که در زمینه المپیادها ، کنکور و شهدای مدافع حرم حرف اول را می‌زند.

 صفیان تصریح کرد:  پیشنهاد می شود از نخبگان شهرستان بروجن برای پست‌های مدیریتی استانی بیشتر استفاده شود که هم صاحب نظرند و هم ولایی.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان بروجن امکانات زیرساختی زیاد است ، تاکید کرد: در شهر بروجن بیمارستان خوبی احداث شده ولی از نظر داشتن بسیاری از تجهیزات و متخصصان در حوزه های مختلف رنج می برد و مردم با وجود داشتن بیمارستان خوب باید برای معالجه بیماری ای مانند قلب به شهرکرد و اصفهان بایدمراجعه کنند.

صفیان یادآور شد: با اجرای خطوط فاضلاب در بسیاری از شهرها معابر با مشکل مواجه شده اند لذا جهت اصلاح آنها نیاز به تامین اعتبار است.

 وی در پایان افزود: با توجه به بالا بودن تردد و آمار تصادفات راه واصل بین دو شهرستان بروجن و کیار از سمت شهر شلمزار به شهر گندمان ضروری است که چهار بانده شود.


پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی