رئیس شورای عالی استان ها در بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه تأکید کرد: ناامیدی از جنگ ترکیبی علیه ملت ایران، اروپا را به سوی اقدامات نابخردانه کشانده است/ اگر سپاه نبود، اروپا امنیت نداشت
يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
سروری

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها در بیانیه خود با محکومیت شدید اقدام پارلمان اروپا، خاطرنشان کرد: این اقدام نشان‌دهنده شکست سیاست‌های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران است، سیاستی که جنگ ترکیبی اخیر و اغتشاشات یکی از نمودهای اصلی آن بود و تحریم روی دیگر آن اما ناامیدی از این اقدامات، آن‌ها را به سوی اقدامات نابخردانه، تکراری و مبتذل کشانده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها متن پیام بدین شرح است:

 

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

اقدام ناشیانه، مداخله‌جویانه و خصمانه اخیر پارلمان اروپا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پیشنهاد به اتحادیه اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه این نهاد مردمی بار دیگر ثابت کرد که اروپا در ادامه مسیر اشتباه خود، دچار خطای تحلیلی در مورد کشور و مردم عزیزمان شده است و بار دیگر دنباله‌رو آمریکا و رژیم صهیونسیتی شده‌اند و در خدمت آن‌ها درآمده‌اند.

کشورهای اروپایی بدانند که امنیت امروز خود را مدیون سپاه پاسداران و حاج قاسم سلیمانی هستند و این سپاه بود که در خط مقدم مبارزه با تروریسم و داعش حضور داشت و غده سرطانی داعش در منطقه را پایان داد وگرنه اگر داعش نابود نمی‌شد، پایتخت‌های اروپایی باید هر روز نگران عملیات تروریست‌های داعشی می‌بودند.

این اقدام پارلمان اروپا را می‌توان نشان‌دهنده شکست سیاست‌های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران دانست، سیاستی که جنگ ترکیبی اخیر و اغتشاشات یکی از نمودهای اصلی آن بود و تحریم روی دیگر آن اما ناامیدی از این اقدامات، آن‌ها را به سوی اقدامات نابخردانه، تکراری و مبتذل کشانده است.

البته سپاه پاسداران همواره تحت شدیدترین تحریم‌ها بوده و این قبیل مسائل تغییری در روند سپاه ایجاد نخواهد کرد. خطای تحلیلی غرب این است که سپاه را یک نیروی صرف نظامی می‌داند اما سپاه صرفاً یک نیروی نظامی نیست بلکه برآمده از متن مردم و قوت قلب آن‌ها و نقطه قدرت کشور است و این بدعت پارلمان اروپا نشان از درماندگی آن‌ها دارد.

نکته جالب توجه دیگر این ماجرا، همان حکایت همیشگی غرب است؛ وارونه‌نمایی مفاهیم و به ابتذال کشاندن حقایق. پارلمان اروپا در حالی دچار خودزنی اخیر شده که اروپا خود حامی سازمان تروریستی منافقین است، همان‌هایی که بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ما را ترور کردند و اکنون آزادانه در همین اروپا جولان می‌دهند و برای مبارزه با ایران از حمایت همین کشورهای اروپایی برخوردار هستند.

اینجانب در پایان این اقدام مداخله‌جویانه، نامشروع و مغایر با منشور سازمان ملل متحد از جانب پارلمان اروپا را به شدت محکوم می‌کنم و به اتحادیه اروپا هشدار می‌دهم خود را در دام صهیونیست‌ها  و آمریکایی ها قرار نداده و اسیر توهمات نشود چرا که قطعاً دود این خودزنی به چشم خودشان خواهد رفت.

پرویز سروری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی