نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: تعرفه برق جنوب کرمان باید گرمسیری شود
يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
خارایی

خارایی گفت: آب و هوای جنوب کرمان مانند استان‌های هرمزگان، خوزستان و سیستان و بلوچستان است اما قبض‌های برق ما چند برابر شده است در حالی که باید تعرفه برق ما گرمسیری باشد.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به بالا بودن قیمت قبض برق خانگی در جنوب استان کرمان، گفت: تعرفه برق جنوب کرمان باید گرمسیری شود.

وی افزود: آب و هوای جنوب کرمان مانند استان‌های هرمزگان، خوزستان و سیستان و بلوچستان است اما قبض‌های برق ما چند برابر شده است، مگر مردم جنوب کرمان چه گناهی کرده که باید هم هوای گرم تابستان را تحمل کنند هم قبوض گرانبهای برق را.

عضو شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه نقشه‌برداری گاز و کانال کشی آن انجام شده است، اظهار داشت: اما برای آنکه مشکل گاز خانگی منطقه حل شود نیاز به اعتبارات بیشتر داریم تا عملیات گازکشی سریع‌تر انجام شود.

خارایی در پایان ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این اقدام بچگانه و کوته‌فکرانه پارلمان اروپا باعث خواهد شد که اروپا ناامن شده و ضرر اصلی این وضعیت را مردم اروپا خواهند دید. در هر صورت سپاه غیور ما در سخت‌ترین شرایط و تحریم‌ها هم به رسالت خود عمل می‌کند و این جا اتحادیه اروپا است که نباید وارد بازی خصمانه پارلمان اروپا شود چرا که آغاز این راه با خودشان است اما پایانش دست خودشان نخواهد بود.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی