سخنگوی شورای عالی استان‌ها خبر داد: برگزاری انتخابات کمیسیون‌های هشتگانه شورای عالی استان‌ها در اجلاس آتی
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
هیات رئیسه

سلیمان زاده با اشاره به برگزاری جلسه هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: در این جلسه تصمیماتی در خصوص اجلاس آتی گرفته شد و مقرر شد انتخابات هئیت رئیسه کمیسیون‌های هشتگانه شورای عالی استان‌ها در اجلاس آینده برگزار شود.

ایرج سلیمان زاده نماینده استان آذربایجان غربی و سخنگوی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به برگزاری چهاردهمین جلسه هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: عصر امروز (سه شنبه) چهاردهمین جلسه هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها که اولین جلسه هیئت رئیسه جدید در سال دوم دوره ششم بود به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه خبر مهم تکمیل ساختمان دوم شماره 2 شورای عالی استان‌ها اعلام شد که در اجلاس آتی افتتاح خواهد شد.

سلیمان زاده ادامه داد: مسئله بعدی مورد بحث تصمیم‌گیری در خصوص سیزدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها بود که در تاریخ 28 و 29 دی ماه به صورت هم اندیشی برگزار می‌شود بود.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها ادامه داد: دعوت از وزاری راه و شهرسازی و نیرو در برنامه‌های اجلاس قرار دارد و در آن نشست تصمیم بر این شد که در صورت امکان به صورت فصلی از وزیر کشور برای حضور در اجلاس شورای عالی استان‌ها دعوت شود تا این ارتباط مستمر وجود داشته باشد. تلاش ما این است که اولین جلسه با وزیر کشور در اجلاس پیش رو باشد.

نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: همچنین دستور کار جلسه آتی انتخاب هیئت رئیسه کمیسیون‌های هشتگانه شورای عالی استان‌ها خواهد بود.

وی بیان کرد: از دیگر تصمیمات هیئت رئیسه این بود که مدل‌های مناسبی برای دریافت خدمات از وزارت خانه‌ها برای مدیریت شهری کشور مانند توزیع قیر رایگان طراحی و پیشنهاد شود.

سلیمان زاده اظهار کرد: همچنین مقرر شد تصمیمات و مصوبات هیئت رئیسه از این پس برای نمایندگان ارسال شود تا نمایندگان پیش از حضور در اجلاس در جریان مصوبات هیئت رئیسه و طرح‌ها قرار گیرند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی