نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها: وجدان مردم اصفهان از ترک‌ فعل‌ها و مازوت‌سوزی جریحه‌دار شده است/ دادستان به داد مردم برسد
يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
فلاح

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها گفت: یکی از مسائلی که وجدان مردم و جامعه را جریحه‌دار کرده، آلودگی هوا و مازوت‌سوزی نیروگاه است که هرچه سریع‌تر باید به آن رسیدگی شود‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، محمدرضا فلاح در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: در وظایف دادستان به صراحت آمده است که وی مسئول دفاع از حقوق مردم است، در صورتی که عملی وجدان جامعه و مردم را جریحه‌دار کند دادستان به نمایندگی از همه به عنوان مدعی‌العموم باید به جرم رسیدگی کند‌.

وی افزود: یکی از مسائلی که وجدان مردم و جامعه را جریحه‌دار کرده، آلودگی هوا و مازوت‌سوزی نیروگاه است که هرچه سریع‌تر باید به آن رسیدگی شود‌.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر شهر دادستان دارد، او باید اظهار وجود کند، به داد مردم برسد، امروز دادستان کجاست؟ آیا در این مدت ابراز وجود کرده است یا خیر؟ صدای ما را به او برسانید، اگر ترک فعلی صورت گیرد به صراحت باید با آن برخورد و نتیجه آن را به مردم ارائه کند‌.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها با بیان اینکه شهرداری ظرفیت‌های خوبی برای درآمد دارد که از آن غافل است، تصریح کرد: یکی از این ظرفیت‌ها حدود ۲۰۰ مغازه در ایستگاه‌های مترو است؛ سازمان قطار شهری و مترو این ۲۰۰ مغازه را یا خود به بهره‌برداری برساند یا به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی واگذار کند تا بخشی از درآمدهای شهرداری تأمین شود‌.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی