نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان ها: دو مدرسه روستای کنخ بندرلنگه به دلیل ناایمن بودن تخلیه شده اند
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
عبدالله پرواز

پرواز گفت: به دلیل ناایمن بودن این دو مدرسه تصمیم به تخلیه این دو آموزشگاه گرفته شده که این موضوع در این زمان از سال تحصیلی باعث نگرانی خانواده ها از روند تحصیل فرزندانشان شده است.

عبدالله پرواز نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها از تخلیه یک آموزشگاه ابتدایی پسرانه و یک آموزشگاه دبیرستان دخترانه در روستای کنخ هرمزگان خبر داد و گفت: به دلیل ناایمن بودن این دو مدرسه تصمیم به تخلیه این دو آموزشگاه گرفته شده که این موضوع در این زمان از سال تحصیلی باعث نگرانی خانواده ها از روند تحصیل فرزندانشان شده است.

وی افزود: بنا به نظر کارشناسان آموزشگاه ابتدایی برکت روستای کنخ نیاز به تعمیرات جدی دارد که انتظار می رود اداره نوسازی هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام داده تا روند آموزش در این آموزشگاه برقرار شود.

نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان ها تصریح کرد: متأسفانه دبیرستان ایمان کنخ باید تخریب و ساختمان جدید ساخته شود که امیدواریم خیرین گرانقدر نگاه ویژه ای در کمک به ساخت این آموزشگاه داشته باشند.

لازم به ذکر است روستای کنخ بزرگترین روستا از توابع بخش مهران شهرستان بندرلنگه می باشد که یکی از روستاهای کانون زلزله اخیر شهرستان بندرلنگه بوده است.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی