سخنگوی شورای عالی استان‌ها: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی نسل‌های آینده ایران خواهد بود
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
ایرج سلیمان زاده

سلیمان زاده با اشاره به ارزش و جایگاه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی الگوی جوانان این کشور شد و برای سده‌های آتی هم به عنوان الگوی نسل‌ها شناخته می‌شود.

ایرج سلیمان زاده نماینده استان آذربایجان غربی و سخنگوی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان با ترور حاج قاسم سلیمانی خیال نابودی مقاومت را داشتند اما به لطف خدا اندیشه انتقام خون شهید جان دوباره‌ای در کالبد محور مقاومت دمید و نمودی از عدالت خواهی و حق طلبی شد. به طوری که این حق طلبی و عدالت خواهی دیگر کشورها نیز خود را بروز داد.

وی با بیان اینکه سردار دل‌ها در قلب تمامی مسلمین جهان به ویژه شیعان جای گرفت تصریح کرد: او با شهادت خود ثابت کرد که مقاومت باید همواره در جهان وجود داشته باشد تا در برابر آن‌هایی که به نام اسلام بر اسلام می‌تازند بایستد و توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کند.

سلیمان زاده با اشاره به حضور مردم بر سر مزار شهید سلیمانی اظهار کرد: امروزه می‌بینیم که بیش از 25 هزار نفر از عاشقان این شهید برای ادای احترام به کرمان سفر کرده‌اند و این نشان دهنده علاقه مردم به راه سردار سلیمانی است.

نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه حاج قاسم از مردم بود و با مردم زیست و برای مردم شهید شد ادامه داد: این شهید والامقام الگوی برای جوانان این کشور و حتی منطقه شد و برای سده‌های آتی نیز به عنوان یک الگوی برجسته خواهد ماند.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها ضمن تسلیت شهادت شهید سلیمانی گفت: از سوی رئیس و اعضای شورای عالی استان‌ها سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام را خدمت ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. هرچند شهادت آرزوی شهید سلیمانی بود و به دیدار معبود شتافت اما رفتنش برای ما قابل باور نیست.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی