نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها: مشکل سنددار کردن منازل محله سنگ‌کن به‌زودی رفع می‌شود / هزینه در ورزش نوعی سرمایه‌گذاری است
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
جراره

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: موضوع سنددار کردن منازل مسکونی یکی از مشکلات محله سنگ‌کن است که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل برطرف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، فاطمه جراره رئیس شورای شهر بندعباس و نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها، در همایش پیاده‌روی «راگه» در محله سنگ‌کن بندرعباس به مناسبت هفته بصیرت و مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: موضوع ورزش همگانی و تقویت آن در محلات در اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرعباس است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان نباید به برنامه‌های شهرداری در زمینه ورزش بسنده کنند، ادامه داد: شهروندان ورزش را جزو اولویت‌های زندگی خود در نظر بگیرند، چراکه ورزش، سلامتی، شادی و نشاط اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: شهرداری‌ها و دستگاه‌های متولی باید شرایط مناسب برای ورزش کردن شهروندانشان فراهم کنند، البته شورای اسلامی شهر با نگاه ویژه‌ای که به سلامت شهروندان دارد این موضوع را مدنظر قرار داده است.

نمایند استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها گفت: به‌رغم اهمیت ورزش زنان، زیرساخت مکان‌های تفریحی و ورزشی مناسب برای این قشر فراهم نشده است و باید جزو اولویت‌های اداره ورزش و جوانان و سازمان‌های متولی قرار گیرد تا آن‌ها در یک محیط امن ورزش کنند.

جراره با اشاره به حضور پررنگ بانوان در همایش‌ها و فعالیت‌های ورزشی، تصریح کرد: با نگاه ویژه شورای ششم و شهرداری به ورزش در محلات، برنامه‌ریزی شورا بر این مبنا است که احداث سالن‌های ورزشی بانوان را در مناطق چهارگانه شهر بندرعباس داشته باشیم تا بانوان با آسودگی و در امنیت فعالیت ورزشی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اهالی محله سنگ‌کن جزو افرادی هستند که همیشه پای کار نظام بوده‌اند و وظیفه داریم که مشکلات آن‌ها را به حداقل برسانیم، خاطرنشان کرد: موضوع سنددار کردن منازل مسکونی یکی دیگر از مشکلات این محله است که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل رفع شود.

جراره افزود: از مدیران شهرداری بندرعباس به‌ویژه سازمان فرهنگی ورزشی جهت برگزاری برنامه‌های ورزشی در محلات با هدف شادابی و نشاط اجتماعی در میان شهروندان قدردانی می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه نگاه به ورزش نگاه به سلامت است، ادامه داد: حدود ۷۰۰ هزار نفر در شهر بندرعباس ساکن هستند که باید مکان‌های مناسبی برای ورزش آن‌ها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: اگر در این زمینه هزینه نکنیم، مجبور می‌شویم برای مشکلات فرهنگی و ناهنجاری‌هایی که اتفاق می‌افتد، هزینه کنیم، بنابراین هزینه در ورزش را نوعی سرمایه‌گذاری می‌دانیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی