نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها: حضور روسای شورای استان و شهرستان در جلسات دولت به خدمت رسانی بهتر کمک می‌کند
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
عرب نژاد

عرب نژاد با بیان اینکه شوراها با توجه به تجربه خود آگاهی خوبی به مسائل حوزه انتخابیه خود دارند گفت: حضور در جلسات شورای اداری استان و شورای برنامه‌ریزی شهرستان می‌تواند به ارائه بهتر خدمات به شهرستان کمک می‌کند.

محمود عرب نژاد نماینده استان خوزستان در شورای عاالی استان‌ها، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به اهمیت دستور وزیر کشور مبنی بر دعوت از روسای شورای استان و شهرستان برای حضور در جلسات شورای اداری استان و شورای برنامه‌ریزی شهرستان گفت: از آنجایی که شوراها از بطن مردم هستند از مشکلات و ظرفیت‌های موجود اطلاع دقیق دارند و می‌توانند نظرات کارشناسی دقیقی ارائه کنند.

وی افزود: جلسات شورای اداری استان و شورای برنامه‌ریزی شهرستان برای تصمیم‌گیری در خصوص توزیع بودجه و حل مشکلات و استفاده از ظرفیت‌هاست و از این نظر شوراها باتوجه به ماهیت کاری خود و سابقه حضور در آن منطقه آگاه به مسائل هستند و شاید بیشتر از نمایندگان دولت در استان و شهرستان به اوضاع مسلط باشند.

عرب نژاد تصریح کرد: از سوی دیگر شوراهای فرادست نماینده 126 هزار جامعه شورایی هستند و می‌توانند به طور مرتب به اطلاعات شهرها و روستاها دسترسی داشته باشند.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: همچنین حضور اعضای شورا در این جلسات سبب می‌شود از آخرین تصمیمات دولت و بودجه‌‍‌ریزی اطلاع داشته باشند و بر اساس این تصمیمات بتوانند برنامه‌ریزی درست تری برای ارائه خدمات داشته باشند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی