نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: شایسته است فرمانداران و بخشداران از نیروهای مجموعه وزارت کشور باشند
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
خارایی

خارایی گفت: استفاده از نیروهای خارج از مجموعه وزارت کشور باید به گونه‌ای باشد حق مجموعه خود وزارتخانه ضایع نشود و استفاده از این نیروها، باعث افزایش انگیزه آن‌ها نیز خواهد بود.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی وزارت کشور، گفت: شایسته است فرمانداران و بخشداران از نیروهای مجموعه وزارت کشور باشند.

وی افزود: به طور مثال استفاده بیش از حد از معلمان عزیز در مناصب فرمانداری یا بخشداری هم باعث خالی شدن آموزش و پرورش از نیروهای توانمند می‌شود و هم انگیزه نیروهای درون مجموعه وزارت کشور را کاهش می‌دهد.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: استفاده از نیروهای خارج از مجموعه وزارت کشور باید به گونه‌ای باشد حق مجموعه خود وزارتخانه ضایع نشود و استفاده از این نیروها، باعث افزایش انگیزه آن‌ها نیز خواهد بود.

خارایی همچنین از وزیر کشور درخواست کرد تا فرمانداران و بخشداران منصوب‌شده، با سیاست‌های دولت هماهنگ باشند تا کارهای مردم بهتر پیش رود و دولت در مسیر تحقق اهدافش به مشکل نخورد.

وی در پایان با تبریک ۲۶ آذر روز حمل و نقل و رانندگان، از تلاش‌های این قشر در راستای خدمت به مردم قدردانی کرد و نیز از کارکنان و کارگران شرکت برق که در سرما و گرما یاری‌رسان مردم هستند، تشکر کرد.

 

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی