نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌‌ها: حضور روسای شوراهای استان و شهرستان در جلسات اداری استان و برنامه‌ریزی شهرستان به نفع مردم است
سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
سلیمان زاده

سلیمان زاده با تاکید بر اهمیت حضور روسای شوراهای اسلامی استان و شهرستان در جلسات شورای اداری استان و برنامه‌ریزی شهرستان گفت: از آنجایی که شوراها نمایندگان مردم هستند و به مسائل و مشکلات جامعه آگاهی کامل دارند حضورشان در جلسات اداری استان و برنامه‌ریزی شهرستان‌ می‌تواند به واقعی‌تر شدن تصمیمات کمک کند.

ایرج سلیمان زاده نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌‌ها با اشاره به دستور وزیر کشور به استانداران برای دعوت از روسای شوراهای اسلامی استان و شهرستان در جلسات شورای اداری استان و برنامه‌ریزی شهرستان گفت: با عنایت به پیگیری‌‌های شوراهای سطح کشور به ویژه شورای عالی استان‌‌ها، خوشبختانه با دستور رئیس جمهور این مهم به واقعیت پیوست.

وی افزود: مهمترین نکته این است که شوراهای شهرها و روستاها به ویژه شوراهای فرادست درگیر مشکلات و معضلات موجود در جامعه هستند و از سوی دیگر مردم عمدتا شوراها را طرف صحبت خود قرار می‌دهند و درخواستشان معمولا از شوراهاست. از این رو حضورشان در جلسات شورای اداری استان و برنامه‌ریزی شهرستان‌ می‌تواند تاثیر مستقیم و مثبتی بر روند درست تصمیم گیری‌ها در سطح کشور داشته باشد و مصوبات را به واقعیت نزدیک‌تر کند.

سلیمان زاده افزود: در زمان حضور رئیس جمهور محترم در اجلاس شورای عالی استان‌‌ها حتی این مسئله را مطرح کردیم که رئیس شورای عالی استان‌‌ها به عنوان رئیس عالی‌ترین نهاد شورایی در جلسات هیئت دولت شرکت و نظرات جامعه 126 هزار نفره شوراها را در آنجا مطرح کند و خواسته‌‌های مردم را به گوش مسئولان برساند. چرا که شوراها به عنوان پلی میان مردم و مسئولان شناخته‌ می‌شوند.

نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌‌ها اظهار داشت: انتظار‌ می‌رود استانداران و فرماندارن محترم سراسر کشور به این موضوع توجه جدی داشته باشند و این موضوع راهی برای حل مشکلات جامعه باشد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی