نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها: بروکراسی اداری مانع کمک خیرین برای تجهیز بیمارستان امیرالمومنین قیدار می‌شود
دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
اوصانلو

اصانلو با اشاره به کمبود تجیهزات و امکانات بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان خدابنده تصریح کرد: خیرین علاقه خود برای تجهیز بیمارستان را نشان داده‌اند اما کاغذبازی اداری مانع از انجام این کمک می‌شود.

مجید اصانلو نماینده استان زنجان و عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌‌ها با اشاره به وضعیت  نامناسب بیمارستان شهرستان خدابنده گفت: شهرستان خدابنده نیازهای روافزون درمانی دارد، در صورتی که امکانات درمانی موجود پاسخگوی این نیاز نبوده و وضعیت کنونی بیمارستان شایسته مردم شریف شهرستان نیست.

وی افزود: بیمارستان امیرالمومنین شهر قیدار از نظر تجهیزات و امکانات بسیار ضعیف است و اقدامی برای تجهیز آن صورت نمی‌گیرد. این بیمارستان علیرغم برخورداری از پرسنل توانمند و زحمتکش به دلیل فقر امکانات پاسخگوی نیاز مردم نبوده و بهسازی محوطه و آسفالت ریزی پارکینگ و تجهیز بیمارستان به دستگاههای تصویربرداری پزشکی و تشخیصی و درمانی و حضور متخصصین حوزه های مختلف درمانی از نیاز های مبرم بیمارستان است.

اصانلو تصریح کرد: این بیمارستان به دلیل کمبود تجهیزات نمی‌تواند خدمات قابل توجهی به بیماران ارائه کند و مردم مجبورند برای رفع نیازهای درمانی خود به شهر زنجان و استان‌‌ها دیگر مراجعه کنند که خطرات زیادی دارد و گاها شاهد سوانح رانندگی و تلفاتی هم در این زمینه بوده‌ایم.

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها، توضیح داد: نه تنها این بیمارستان تجهیز نمی‌شود بلکه خیرینی که علاقه‌مند به تجهیز این بیمارستان هستند هم به دلیل پیچیدگی روند اداری و سختگیری در صدور مجوز موفق به کمک نمی‌شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌‌ها ادامه داد: همچنین در شهر قیدار بیمارستانی در دست ساخت است که روند ساخت آن بسیار کند پیش می‌رود و با گذشت 4 سال از شروع ساخت، با افتتاح و خدمت رسانی فاصله زیادی دارد و اگر ساخت آن با این روند ادامه پیدا کند تا چند سال دیگر هم مردم نمی‌توانند از این بیمارستان استفاده کنند.

عضو شورای شهرستان قیدار افزود: باتوجه به افزایش روز افزون نیازهای درمانی انتظار می‌رود روال اداری کمک خیرین برای بیمارستان امیرالمونین آسان شود و منابع مالی لازم برای تکمیل بیمارستان نوساز شهر قیدار تامین شود.
پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی