نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها: دولت به موضوع صادرات محصولات کشاورزی گیلان ورود کند
سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
قاسمی

قاسمی گفت: کشاورزان گیلان دغدغه صادرات محصولات خود را دارند و عدم صادرات محصولاتی چون کیوی، فندق و مرکبات باعث شده است تا کشاورزان متضرر شده و از ریاست محترم جمهور و وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهم تا با حمایت خود، زمینه صادرات محصولات کشاورزی گیلان را فراهم کنند.

جعفر قاسمی نماینده استان گیلان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری و صنعتی گیلان، گفت: اما متأسفانه آنچنان که شایسته است، از این پتانسیل‌ها استفاده نمی‌شود.

وی افزود: کشاورزان گیلان دغدغه صادرات محصولات خود را دارند و عدم صادرات محصولاتی چون کیوی، فندق و مرکبات باعث شده است تا کشاورزان متضرر شده و از ریاست محترم جمهور و وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهم تا با حمایت خود، زمینه صادرات محصولات کشاورزی گیلان را فراهم کنند.

نماینده استان گیلان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: گیلان از مسافرپذیرترین استان‌های کشور است اما وضعیت راه‌ها در این استان چندان مناسب این حجم از مسافر نیست و در این راستا، اقدامات وزارت راه و شهرسازی باید تسریع شود.

قاسمی در پایان اظهار داشت: موضوع بوم‌گردی در مناطق شهری و روستایی باید با جدیت در گیلان پیگیری شود چرا که با تقویت آن، گردشگری استان، تقویت می‌شود و این هم به نفع گردشگران است و هم مردم بومی و به‌طور مثال شالیکاران می‌توانند در شالیزارهای خود اقامتگاه‌های بوم‌گردی ایجاد کنند.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی