نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: نهضت سوادآموزی، آموزش دهنده به جنوب کرمان بفرستد
سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
خارایی

خارایی گفت: مناطق صعب‌العبور و عشایرنشینی هستند که افراد مشتاق علم‌آموزی در آن وجود دارند اما به دلیل نبود آموزش دهنده نمی‌توانند از سواد بهره‌مند شوند و درخواست داریم تا مجوز لازم برای این امر صادر شود.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی، گفت: این روز بزرگ را که دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات مروارید حماسه آفریدند و عملا نیروی دریایی رژیم بعث عراق را تا پایان جنگ ساقط کردند، به همه عزیزان و دلاوران نیروی دریایی تبریک می گویم.

وی با اشاره به پراکندگی جغرافیایی جنوب کرمان، اظهار داشت: در بحث نهضت سوادآموزی نیاز به آموزش‌دهنده داریم. مناطق صعب‌العبور و عشایرنشینی هستند که افراد مشتاق علم‌آموزی در آن وجود دارند اما به دلیل نبود آموزش دهنده نمی‌توانند از سواد بهره‌مند شوند و درخواست داریم تا مجوز لازم برای این امر صادر شود.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: تجهیزات و ماشین‌آلات برای دو بانده کردن جاده قلعه گنج به کهنوج کافی نیست و کار به کندی پیش می‌رود و از مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان می‌خواهم که عدالت را در توزیع امکانات رعایت کند.

وی در ادامه تصریح کرد: کمبود کود شیمیایی در جنوب کرمان آن هم در فصل کاشت گندم نکته‌ای است که باعث نگرانی کشاورزان شده است و جا دارد مدیر سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان جدیت بیشتری به خرج دهد تا این مشکل مرتفع شود.

خارایی در پایان ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی فوتبال ایران در نبرد حساس امشب با آمریکا پیروز میدان باشد و برای اولین بار به مرحله بعد جام‌جهانی صعود کند.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی