نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: وزرا به جنوب کرمان سفر کنند تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند
چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
خارایی

خارایی گفت: از وزرای دولت میخواهم تا با سفر به جنوب کرمان و کهنوج بزرگ، قلعه‌گنج شهر نمونه اقتصاد مقاومتی و شهر نمونه صنایع دستی کشور، رودبار جنوب قطب کشاورزی، مینوجهان منوجان و فاریاب بهشت معادن از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند و چهره به چهره با مردم ارتباط داشته باشند.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، گفت: نقش عزیزان بسیجی در محرومیت‌زدایی از کشور و خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم، چشمگیر است و بی جهت نیست که نام بسیج با جهاد و کار جهادی مترادف شده است.

وی با اشاره به حوادث کشور و اغتشاشات اخیر، افزود: اغتشاشگران به جان و مال مردم و نیروهای حافظ امنیت تعرض می کنند و برخورد قاطع با این قبیل افراد باید صورت گیرد تا مردم در آرامش به زندگی و کسب و کار خود برسند.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه مشکل صف‌های طولانی بنزین در کرمان، مردم را دچار مشکل کرده است، اظهار داشت: از دولت محترم درخواست دارم تا ساماندهی سوخت در کرمان به ویژه جنوب این استان را پیگیری کند.

خارایی همچنین از وزرای دولت خواست تا با سفر به جنوب کرمان و کهنوج بزرگ، قلعه‌گنج شهر نمونه اقتصاد مقاومتی و شهر نمونه صنایع دستی کشور، رودبار جنوب قطب کشاورزی، مینوجهان منوجان و فاریاب بهشت معادن از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند و چهره به چهره با مردم ارتباط داشته باشند.

وی در پایان از رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش به دلیل جسارت و شجاعت در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان تشکر کرد و بیان کرد: معلمان از اینکه پس از یک دهه این طرح به مرحله اجرا رسیده، خوشحال هستند و البته امیدواریم مشکلات و نقاط ضعف آن نیز برطرف شود.

 

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی