‍ انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی استان زنجان برگزار شد
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
روز ملی شوراها

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی استان زنجان در جلسه رسمی این شورا برگزار و اسکندر عابدینی در سال دوم شورای ششم نیز به عنوان رئیس شورای استان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی استان زنجان در جلسه رسمی این شورا برگزار و اسکندر عابدینی در سال دوم شورای ششم نیز به عنوان رئیس شورای استان انتخاب شد.


در این جلسه همچنین اکرم مولایی به عنوان نایب رئیس و علیرضا بهرامی به عنوان منشی و سخنگو به اتفاق آرا انتخاب شدند.


اسکندر عابدینی با تقدیر و تشکر از حسن همکاری اعضا در یک سال گذشته، گفت: طی یک سال اخیر ۲۰ جلسه با حضور مدیران کل به منظور تبیین مشکلات شهرستان ها در حوزه های مختلف اعم از آب، صنعت، کشاورزی و غیره برگزار شد.


وی ابراز امیدواری کرد با استمرار جلسات و هم افزایی اعضای شورای فرادست، این شورا بتواند مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولان برساند.


در ادامه جلسه اعضا در رابطه با سازمان همیاری شهرداری های استان به گفت و گو پرداختند و مقرر شد به منظور احقاق حقوق شهرداری ها و مردم و انجام وظیفه نظارتی شورای استان جلسات تخصصی تر با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره سازمان به میزبانی شورای استان برگزار شود.


گفتنی است شورای اسلامی استان زنجان به عنوان شورای فرادست زیر مجموعه شورای عالی استانها متشکل از هشت عضو به نمایندگی از شوراهای هشت شهرستان تابعه استان فعال است. وظایف این شورا در ماده ۸۷ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران اعلام شده است.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی