نماینده استان لرستان در شورای عالی استان ها: تعرفه گاز ازنا، سردسیری محاسبه شود
سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
میربراتی

میربراتی گفت: ازنا منطقه سردسیری است اما برای محاسبه قبوض گاز در اقلیم ۲ قرار دارد و درخواست ما این است با توجه به سردسیر بودن منطقه، تعرفه گاز برای این شهرستان در اقلیم یک قرار بگیرد.

سید عزیزالله میربراتی نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به بخشی از مشکلات شهرستان ازنا، گفت: عدم مدیریت مناسب در شبکه بهداشت و درمان ازنا باعث بلاتکلیفی بیماران می‌شود.

وی افزود: کمبود پزشک، کمبود دارو در داروخانه بیمارستان و واقع شدن بیمارستان در محدوده خارج شهر باعث بروز مشکلات فراوان برای مردم شده است. برای مثال مردم برای تهیه دارو باید به شهر بروند و دوباره به بیمارستان بازگرددند.

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: خدمات‌دهی درمانگاه شهر مؤمن آباد نیز نصفه و نیمه است، کمبود پزشک و آزمایشگاه نیمه تعطیل نیز بر حجم مشکلات افزوده و هر چند نام شبانه‌روزی دارد اما کارکرد آن، این را نشان نمی‌دهد.

میربراتی در پایان به تعرفه گاز ازنا هم اشاره کرد و اظهار داشت: ازنا منطقه سردسیری است اما برای محاسبه قبوض گاز در اقلیم ۲ قرار دارد و درخواست ما این است با توجه به سردسیر بودن منطقه، تعرفه گاز برای این شهرستان در اقلیم ۱ قرار بگیرد.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی