نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان ها: جاده زیبا و ساحلی مقام به گرزه سریعا بهسازی شود
دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
پرواز

پرواز گفت: جاده ساحلی روستای مقام به گرزه یکی از زیباترین جاده‌های ساحلی است که توسط یکی از شرکت‌ها، زیرسازی آن انجام شده اما بعد کار رها شده است و همان جاده ابتدایی هم از میان رفته است که جا دارد هر چه سریع‌تر از این وضعیت خارج شود.

عبدالله پرواز نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به وضعیت جاده‌های این استان، گفت: به هر حال جاده‌های خراب خیلی هم بد نیست و باید نیمه پر لیوان را دید، چرا که باعث ایجاد درآمد برای تعمیرکاران خودرو می‌شود.

وی افزود: جاده‌های استان هرمزگان محل ترانزیت کالا است و این امر لزوم بهسازی آن‌ها را بیشتر می‌رساند.

نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: جاده دژگان به لمزان به طول ۴۰ کیلومتر مورد استفاده مسافرانی است که به بندرعباس می‌آیند و دیگر لازم نیست از بندرلنگه به بندرعباس بیایند و راهشان کوتاه می‌شود اما این جاده بین روستایی خرابی‌های فراوان دارد و نیاز به بهسازی در آن ضروری است و اکنون دیگر جاده روستایی هم محسوب نمی‌شود اما به همین بهانه جاده روستایی بودن، می‌گویند نمی‌توانیم به آن بودجه دهیم.

پرواز در ادامه خواهان رسیدگی به وضعیت جاده کهورستان به لارستان شد و اظهار داشت: این جاده بسیار شلوغ و پرتصادف است و از سوی دیگر جاده گردشگری و ساحلی مقام به گرزه نیز مشکل دارد.

وی در پایان گفت: این جاده یکی از زیباترین جاده‌های ساحلی است که توسط یکی از شرکت‌ها، زیرسازی آن انجام شده اما بعد کار رها شده است و همان جاده ابتدایی هم از میان رفته است که جا دارد هر چه سریع‌تر از این وضعیت خارج شود.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی