رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران: دلایل تغییر مدیران در شهرداری تهران شفاف‌سازی می‌شود
سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
صادقی

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت که تغییر مدیران شهرداری فقط به دلیل تخلفات نیست و برخی عملکرد مورد انتظار مدیران بالادستی را نداشته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، احمد صادقی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به موضوع تغییر مدیران در شهرداری گفت: دو نکته در بحث تغییرات مدیران مهم و حایز اهمیت است. نخست آنکه شهرداری تهران احکام یک ساله را منوط به ارزیابی عملکرد مدیران کرده بود که یکی از شاخصه‌های ارزیابی عملکرد مدیران نبود تخلف است. امکان دارد در بحث ارزیابی به مدیری برسند که تخلف دارد و آن را تغییر دهند اما ممکن است مدیری تخلف نداشته باشد اما در ارزیابی عملکرد توقعات مدیر بالادستی را برآورده نکرده باشد یا اینکه شاخص‌های ملاک‌ها و معیارهای لازم را نداشته باشد همه این ها قابل تصور است و اینکه بگوییم هر مدیری تغییر می‌کند تخلف کرده درست نیست.

وی درخصوص برخی شایعات درباره تغییر مدیریت‌ها که بر اساس تخلفات است اما در رابطه با آن شفاف‌سازی نمی‌شود، گفت: برخی از این اخبار شایعه نیست و تغییراتی که براساس تخلفات انجام شده گزارش شده و درخصوص آن هم توضیح داده شده است.

صادقی درخصوص انتقاد به برخی مدیران تازه منصوب شده نیز گفت:‌ هنوز برای ارزیابی عملکرد این افراد زود است و من نیز نمی‌توانم به محض انتصابی درخصوص توانایی‌های افراد اظهار نظر کنم به نظر می‌آید نیاز به گذشت زمان است تا بتوان منصفانه قضاوت کرد.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی