نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان ها: زائران اربعین، بازگشت خود را عقب نیندازند
دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
ناصری

ناصری گفت: زائران باید سفرهای خود را مدیریت کنند و در این چند روز باقی مانده به گونه‌ای برگردند که باعث ایجاد ترافیک نشود.

محمد ناصری نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به آخرین وضعیت مرزهای شلمچه و چزابه، گفت: جمعیت بسیار زیادی در این دو مرز است و امکانات کفاف این حجم از زائران را نمی‌دهد.

وی افزود: البته وضعیت و عبور و مرور از روزهای قبل بهتر شده است اما جمعیتی که آمده فراتر از انتظار مسئولان استان و کشور است و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌ها با مشکل رو به رو شده است.

عضو شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: قطعاً مدیریت خدمات در چنین شرایطی سخت است و از زائران عزیز می‌خواهم سفر خود را کوتاه کنند و مطمئن باشند اجر زیارت اربعین شامل حالشان شده است.

ناصری تصریح کرد: قیمت ماشین‌های عراقی که به سمت عتبات می‌روند، بیش‌تر از سال‌های گذشته است و مسئولان ایران و عراق سعی در کاهش قیمت‌ها دارند.

وی با بیان اینکه زائران بازگشت خود را عقب نیندازند، اظهار داشت: زائران باید سفرهای خود را مدیریت کنند و در این چند روز باقی مانده به گونه‌ای برگردند که باعث ایجاد ترافیک نشود، زیرا پایان شهریورماه است و برگشت مسافران غیر اربعینی هم افزایش پیدا می‌کند و همزمانی با زواری که در حال بازگشت هستند باعث شلوغی محورها می‌شود.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی