نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها: بارگذاری مدارک در رتبه بندی فرهنگیان بازتاب دهنده زحمات واقعی معلمان نیست
شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
احمد احمدی زاده

احمدی زاده با بیان اینکه در رتبه بندی معلمان بارگذاری مدارک، شأن معلمان را در نظر نمی‌گیرند گفت: باید این آیین‌نامه‌ها اصلاح شود.

احمد احمدی زاده نمایند استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش کشور گفت: همه ما تجربه حضور در مدارس را داریم و همه ما آموزش زیر نظر معلم را تجربه کرده‌ایم که تجارت خوبی هم هست.

وی با بیان اینکه مسئله اصلی کشور معیشت و فرهنگ است گفت: معیشت معلمان به درستی در‌ نظر گرفته نمی‌شود و مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد و البته کل کشور درگیر این مسئله است.

احمدی زاده تصریح کرد: رتبه بندی معلمان دارای تناقض است. در این رتبه بندی بارگذاری مدارک اهمیت اساسی دارد در حالی که بسیاری از زحماتی که معلمان می‌کشند امکان بارگذاری ندارد. باید فکری به حال این مسئله کرد و باید آیین نامه‌ها اصلاح شود.

نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش باید قبل از شروع سال تحصیلی جدید جلسه‌ای با نمایندگان شورای عالی استان‌ها به‌ویژه اعضای فرهنگی این شورا برگزار کند تا بتوانیم برخی از مشکلات را حل کنیم.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش سیاست‌زده‌ترین دستگاه کشور است و تا زمانی که از آموزش و پرورش به عنوان ستاد انتخاباتی استفاده می‌شود مشکل این وزارت‌خانه برطرف نمی‌شود. آموزش پرورش باید به جایی برسد که خودش مسئول خودش را انتخاب کند نه اینکه دیگران برایش تصمیم بگیرند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی