سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان ها: بررسی دو طرح با ارائه پیشنهادات اصلاحی در کمیسیون سلامت
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
سلامت

محمدخانی گفت: اعضا نقطه نظرات و ابهامات خود را در خصوص طرح ها مطرح کردند و از طرف اعضا پیشنهاداتی مورد تصویب قرار گرفت تا این طرح ها به صورت کامل تر به صحن علنی شورای عالی استان ها ارجاع شود.

عارف محمدخانی سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، گفت: طرح اصلاح آیین نامه اجرایی ماده (۱) اصلاح قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها مصوب ۱۳۸۸/۰۴/۲۰ مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد گفت و گو اعضا قرار گرفت.

وی افزود: در خصوص این طرح، اعضا نقطه نظرات و ابهامات خود را مطرح کردند و از طرف اعضا سه پیشنهاد مورد تصویب قرار گرفت تا این طرح به صورت کامل تر به صحن علنی شورای عالی استان ها ارجاع شود.

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استانها، خاطرنشان کرد:  اصلاح تبصره 4 ماده 80 و 83 قانون تشکیلات، وظایف و شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهردار (مصوب 1375)، نیز پیشنهاداتی داده شد که مقرر شد در جلسه آینده مورد بررسی بیبشتر قرار گیرد.

 

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی