سخنگوی شورای عالی استان‌ها خبر داد: وزیر جهاد کشاورزی مهمان نهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها
سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
جلسه هیئت رئیسه

باقری با اشاره به برگزاری اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در 16 و 17 شهریور ماه گفت: وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وزارت آموزش و پرورش مهمانان ویژه این اجلاس هستند.

محمد یعقوب باقری نماینده استان چهارمحال و بختیاری و سخنگوی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری نهمین جلسه هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: جلسه هیئت رئیسه شورای عالی استان با حضور اعضا و به ریاست رئیس شورای عالی استان‌ها برگزار شد.

وی افزود: پیش از آغاز جلسه هیئت رئیسه جلسه کارگروه قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که از موضوعات روز و مهم مدیریت شهری است برگزار و مسائل مربوط به این حوزه بررسی شد.

باقری ادامه داد: نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها به مدت دو روز از فردا (چهارشنبه) آغاز‌ می‌شود. در صبح روز چهارشنبه جلسات کمیسیون‌های هشتگانه شورای عالی استان‌ها برگزار‌ می‌شود و تا ظهر ادامه دارد. در ادامه نشست هم اندیشی نمایندگان شورای عالی استان‌ها با وزیر جهاد کشاورزی برگزار‌ می‌شود و ضمن سخنرانی وزیر نمایندگان نیز مسائل و دغدغه‌های و سوالات خود را مطرح‌ می‌کنند. همچنین در پایان روز نیز جلسه کارگروه قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور نمایندگان شورای عالی استان‌ها و کارشناسان امر برای بررسی این قانون برگزار‌ می‌شود.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: صبح روز پنج‌شنبه نیز صحن اجلاس شورای عالی استان‌ها با حضور صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آغاز به کار‌ می‌کند.

وی افزود: در ادامه 5 نفر از نمایندگان به نطق پیش از دستور‌ می‌پردازند و پس از آن طرح‌های ارائه شده از کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار‌ می‌گیرند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی