نماینده استان لرستان در شورای عالی استان ها: برخی جاده های لرستان بسته شود تا حداقل جان مردم در امان بماند
سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
میربراتی

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان ها گفت: انتظار ما این است که چاره ای اندیشیده شود و به وعده ها در مورد تکمیل پروژه های راهسازی عمل شود، در غیر این صورت برخی جاده های لرستان بسته شود، بهتر است و حداقل جان مردم در امان می ماند.

سید عزیزالله میربراتی نماینده استان لرستان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با انتقاد از وضعیت نامناسب جاده های لرستان، گفت: جاده ها و راه ها در این استان به خصوص جاده ازنا _ اراک، تبدیل به قتلگاه شده است.

وی افزود: اقداماتی در این چند ساله انجام شده اما لاک پشتی است و باید سرعت یابد و به طور مثل در همین جاده ازنا به درود و اراک روزی نیست که شاهد تصادف نباشیم و توقع مردم این است که اقدامات عاجل و جدی در خصوص جاده های لرستان انجام شود چرا که پای جان مردم در میان است.

عضو شورای عالی استان ها ادامه داد: انتظار ما این است که چاره ای اندیشیده شود و به وعده ها در مورد تکمیل پروژه های راهسازی عمل شود، در غیر این صورت برخی جاده های لرستان تعطیل شود، بهتر است و حداقل جان مردم در امان می ماند.

میربراتی خاطرنشان کرد:  وقوع تصادفات ناگوار در جاده‌های لرستان به دلیل عدم چهار خطه شدن و تعریض آنها، موضوعی است که بارها از سوی مردم و رسانه‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است، تکمیل طرح‌های راهسازی و چهار خطه کردن محورهای مواصلاتی موضوعی است که باید مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد.

نماینده استان لرستان در شورای عالی استان ها از قول محمدرضا فارسی نژاد مدیرکل پزشکی قانونی لرستان، اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال ۱۳۸ مورد فوتی ناشی از تصادف در استان داشته‌ایم. همچنین ۱۰۵ نقطه حادثه خیز در سطح محورهای مواصلاتی لرستان وجود دارد.

وی در پایان از ناتمام ماندن پروژه محور ازنا _ شازند خبر داد و گفت: محور ازنا - شازند به طول ۷۰ کیلومتر شهرستان ازنا را به استان مرکزی متصل می‌کند که بیش از ۳۵ کیلومتر از این محور در شهرستان ازنا واقع‌شده و هم‌اکنون چهار خطه شدن این محور نیمه‌تمام باقی‌مانده است و امیدواریم این مهم مورد توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری قرار گیرد و از وعده به عمل برسد.

 

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی