اینجا حد فاصل مرگ و زندگی ۲ کیلومتر است
سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
خارایی

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها با اشاره به فاصله زیاد مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان قلعه گنج کرمان گفت: در این شهرستان با توجه به دوری درمانگاه و خرابی جاده‌ها احتمال فوت بیماران وجود دارد.

خداداد خارایی، نماینده‌ی کرمان در شورای‌عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز با اشاره به بارندگی‌ها و سیل اخیر گفت: جاده در استان کرمان شهرستان قلعه گنج شهر رمشک روستای گارو خراب شده است.

وی افزود: بعد از آن که یکی از روستائیان با مشکل روبرو شد و با اورژانس تماس گرفتند، آمبولانس نتوانسته به روستای گارو برسد. بارندگی‌های اخیر جاده‌ی حدود ۲ کیلومتری برای رسیدن به این روستا را خراب کرده است و در نتیجه این بیمار قلبی فوت کرد. البته آگاهی نداشتن مردم از آموزش احیا توسط شبکه بهداشت هم مزید علت است. نباید در این حادثه از تقصیر مدیرکل راه جنوب غافل شویم.

خداداد خارایی درباره عقرب‌زدگی در منطقه جنوب کرمان نیز توضیح داده و تاکید کرد: عقرب‌زدگی در این منطقه زیاد است و اگر شهروندی به ویژه کودکی دچار عقرب‌زدگی شود با توجه به دوری درمانگاه و خرابی جاده‌ها احتمال فوت وجود دارد. عقرب‌های جنوب کرمان زهردار و بسیار خطرناک هستند.

 

پایان پیام /

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی