برگزاری  نخستین اجلاس روسای کمیسیون های عمران،معماری و شهرسازی شوراهای اسلامی شهرهای استان البرز
سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
البرز

 نخستین اجلاس روسای کمیسیون های عمران،معماری و شهرسازی شوراهای اسلامی شهرهای استان البرز برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، ظهر امروز به دعوت شورای اسلامی استان البرز و به میزبانی شورای اسلامی شهر فردیس نخستین اجلاس روسای کمیسیون های عمران، معماری و شهرسازی شوراهای اسلامی شهرهای استان البرز در محل سالن جلسات پردیس دانشگاه فردوسی فرهنگیان برگزار شد .

در این نشست مقرر گردید جلسه کارگروه با حضور روسای کمیسیون ها تشکیل و به صورت ماهیانه برنامه های مشترک استانی و با توجه به احصا نظام مسائل حوزه کمیسیون مربوطه در شهرهای استان در سطح مدیران کل و مسئولین استانی و کشوری پیگیری، رصد و داخل این کمیسیون ها بررسی گردد. 

 این جلسه با حضور اعضای شورای اسلامی استان البرز، مهندس جاوید پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس، شهردار فردیس و رئیس شورای اسلامی شهر فردیس برگزار شد.

 در پایان علیرضا قره حسنلو خاطرنشان کرد؛ در ماه گذشته اولین اجلاس روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شهرهای استان تشکیل و این دومین اجلاس کمیسیون های عمرانی معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهرهای استان بود و در آینده نزدیک دو کمیسیون برنامه و بودجه و خدمات شهری در کمیسیون های مشترک برگزار خواهد گردید.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی