نماینده نمین در شورای اسلامی استان اردبیل: جاده های مه گیر آبی بیگلو نیازمند روشنایی هستند
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
رستمی

نماینده نمین در شورای اسلامی استان اردبیل گفت: جاده های مه گیر و حادثه آفرین آبی بیگلو نیازمند سیستم روشنایی مناسب هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، رستمی در جلسه رسمی شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: 3 هزار خانوار در آبی بیگلو زندگی می کنند که در بحث نگهداری و توسعه شبکه برق در این منطقه بهتر است اقدامات مناسب انجام شود.


وی مه گیر بودن منطقه آبی بیگلو و سایر مناطق نمین را در ترددهای جاده ای یادآور شد و خاطرنشان کرد: در جاده های ارتباطی روستایی و شهری باید سیستم روشنایی مناسب راه اندازی شود تا شاهد تصادفات و حوادث ناگوار در این مسیرها نباشیم.


نماینده نمین در شورای اسلامی استان اردبیل گفت: شهرستان نمین شهرستان صنعتی است که هم در بخش صنعت و هم معدن از ظرفیت های خوبی برخوردار است.


رستمی افزود: قرار بود از محل معادن 20 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های شهرستان هزینه شود که سازمان صمت باید در این زمینه به تعهدات خود عمل کند.


وی با اشاره به گله مندی مردم از صف های طولانی نان در شهرها و روستاها بیان کرد: با افزایش سهمیه آرد نانوایی های سهمیه پز باید نیاز روزانه مردم را در پخت نان تامین کرد.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی